Svartvitt och färger

 
Förutom att jag ständigt utvecklas med blyertspennorna och att det är i det området jag trivs bäst i märker jag att jag kan tycka det är otroligt roligt att sväva ut med akvarellfärg och penslar med jämna mellanrum. Delvis för att jag slipper vara lika petig men också för att jag tycker om att mixtra med färger. 
 
Vilket ni anar i förra inlägget är nästa plan att börja med mer illustration, både med tusch men också så småningom på datorn när jag har sparat ihop till att investera i en ordentlig ritplatta. Ser verkligen framemot det då det börjar kännas dags för mig att pröva någonting nytt även om gamla, hederliga blyertspennor och porträtt nog alltid kommer kännas mest "rätt" för mig. 
 
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0