Ritmaterial

Bilder lånade från Kan Dees blogg.
 
Satt och kollade runt och sökte bloggare som ritar och ramlade över det här inlägget skrivet av Kan Dee. Hon berättar om allt sitt material som hon använder när hon tecknar och då hon både har liknande material som mig samt bra tips så känns det enklare att hänvisa er dit istället för att göra ett inlägg själv.
 
För övrigt kvarstår dock fortfarande problemet, är det någon som vet en aktiv blogg med lite teckningar och tips i, eller har en själv? Jag har följt en och annan genom åren men alla har lagt ner bloggen eller börjat skriva om något helt annat. Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Millie

Emma är helt fantastisk på att teckna och måla, hennes blogg hittar du här!; http://emmaohman.blogg.se/

Svar: Den ska jag kika in på! Tack för tipset!
linasofia.webblogg.se

2014-01-15 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0