Macbook Skin

 
Här är mitt nya macbook skin, designat på Caseapp. ÄNTLIGEN hittade jag ett passande sätt att använda en av favoritbilderna jag tog i Rom! Plus att jag fick användning av ett jättefint citat från serien One Tree Hill (en favoritserie än idag, även om jag sett den nog många varv nu för att lägga den på hyllan sen den slutade för drygt ett år sedan).
 
Idag har jag också varit på IKEA med R. Fick äntligen köpt två vackra ramar till två bilder jag gjort själv som snart ska skickas iväg på framkallning. Det vill säga direkt när jag hittat den rätta hemsidan eller personen till att göra det. Blir inte nöjd förrän jag hittar någon som kan framkalla bilderna i exakta storleken, blir så less när alla sidor framkallar i storlekar som ingen normal butik har ramar till... Haha. 
 
Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0