Köksskåpsfavoriter

Förutom Swedish Grace serien som jag fallit för finns det ännu mer fina koppar och glas som gömmer sig i våra skåp. Däribland Iittala glasen "Tsaikka", Kosta Boda glas i rosa från serien "Mine", Pentikkoppar som avslöjar lite av våra finska rötter och till sist de kanske mest använda från samma Pentikserie "Huvila" -  R och L kopparna!
 
Av någon anledning vill jag hellre köpa inredning och porslin nuförtiden än kläder och hud- och hårvårdsprodukter. Troligtvis dock är det inte alltför ovanligt när det nu blivit dags för att köpa eget och att äntligen få välja mycket själv. Jag har ju varit inredningstokig hela livet :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Eriksson

Kan man få en blick på hela lägenheten? vore jätte kul att se erat kryp in ;-)

Svar: Det kan jag absolut göra här snart! :)
linasofia.webblogg.se

2014-01-16 @ 16:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0