Hur raster oftast slutar

 
Under skolrasten jag hade tidigare idag har jag suttit och gjort en större mun än nånsin, just för att få jobba på detaljer, skuggor och tänder som jag annars inte har ritat så detaljerat. Trots att jag gör alla mina teckningar på stora papper (A3) så blir alla delar i ansiktet aldrig särskilt stora.
 
Använde mig av en väldigt bra videoguide för detta som jag kan lägga upp här ikväll ifall ni också vill prova. Den här munnen har jag ritat på ett vanligt A4 papper med endast en stiftpenna och mitt pekfinger fick ersätta en stompfer. Otroligt j*vla svårt och kladdigt dock så jag ska pröva så småningom göra om samma sak fast med allt mitt ritmaterial till hjälp.
 
Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0