Godbitar från Rom

             
 
 
Dessa bilder är mest troligt påväg att bli tavlor i lägenheten. Dock är det alltid så himla svårt att välja och vraka bland alla bilder då det känns så viktigt att det blir rätt. Proceduren från en bild till en tavla är ganska lång och inte alltför billig... Hittils har det i alla fall gått väldigt bra med dom besluten då jag har en och annan bild lite överallt som jag är stolt över att vara fotograf till. :)
 
Faktiskt har jag nyligen funderat över att alla mina teckningar alltid går raka vägen från ritbordet till väskan där jag sparar alla. Funderar på att det kanske inte heller skulle vara en sån dum idé att få ramat in någon av alla hundra bilder jag ritat heller?
 
Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0