Gårkvällen

Årets sista julfika
 
Igårkväll efter en lång skol- och jobbdag var svärföräldrarna förbi lägenheten och sedan mös jag och R framför Svergies handbollsmatch och planerade inför IKEA som ska besökas idag efter skolan. Trots att många bitar med lägenheten fallit på plats så kvarstår hallen och ikväll ska den äntligen bli klar! 
 
För den delen så fick jag lägga upp fikat igår för första gången på mitt nya uppläggningsfat, det ligger så himla mycket vuxenpoäng i att ens nämna detta alltså. Men jag har samlat på serien i flera år i färgen "is" och även fått tag på flera utgångna delar i min färg som inte säljs i vanliga butiker längre. Som jag sökt över hela internet, men skam den som ger sig så att säga. :)
 
Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0