Det svåra livspusslet

 
Skola + jobb + ansvar för rum och halvt ansvar för lägenhet = noll tid att blogga + noll tid att göra något att blogga om
 
I början av januari, sista dagarna innan jullovet tog slut, producerades teckningarna på rullande band och inspirationen flödade. Nu, i slutet av januari när lovet känns som en evighet bort, står allting på papperet still. JAG HITTAR INGEN TID!!! 
 
Jag tittar in just nu dock för att berätta att jag för första gången den här veckan har några minuter över som jag ska lägga på min teckning ikväll - Hallelujah! Hoppas på att ha något framsteg att visa er redan ikväll eller imorgon. Oavsett vad får man inte vara för hård mot sig själv, ett nytt lov väntar vecka 10. :)
 
Puss L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? :-)

Svar: Ingenting jag delar med mig av på bloggen, tyvärr :)
linasofia.webblogg.se

2014-01-22 @ 19:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0