Allting går om man vill

Första bilden ritad av en det jag tror var en elva, tolvårig tjej med stora teckningsdrömmar...
 
... Den andra ligger bara ett par veckor bort i tiden. Ja, vad ska jag säga? Allting handlar inte bara om mina konstnärliga gener (som jag sägs ha) utan lika mycket om en jävlar anamma om att lyckas. Ingen sätter sig vid pappret och ritar felfritt första gången. 
 
Det har passerat många år och framstegen jag gjort är vid detta lag otroligt stora. Jag har ritat, tagit kritik, kämpat vidare och ständigt blivit bättre. Jag har ännu långt kvar tills jag är nöjd, men att se framstegen år efter år håller mig igång. Jag vet att jag kan bättre.

Kommentarer
Postat av: Namfon

Men WOW! Vad du har blivit bättre! Du är jätte duktig på att rita! Bara träna på tills du är nöjd. Övning ger färdigheter tehe =)

Svar: Tack Namfon! Det stämmer :)
linasofia.webblogg.se

2014-01-17 @ 18:28:25 // URL: http://namfa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0