Nu kör vi!

Hej på er!
 
Efter många om och men har jag bestämt mig när det gäller om jag ska blogga och vad det i så fall ska handla om. Då jag redan upplever att det finns massor av bloggar som tar upp vardagen känner jag inte att ni behöver uppdateras dagligen om min frukost, vad jag gör i skolan eller hur mycket jag längtar utomlands, snarare tvärtom. 
 
Då jag misstänker att många av er får alldeles nog av ovannämnda saker vill jag snarare i stället försöka inspirera med mina intressen. Däribland att fota, teckna, skriva, söka upp låtar och låttexter, inreda och allmänt pyssla. Allt detta blandat med fragment av min vardag och så får jag hoppas på att alla ni andra kreativa människor där ute hittar hit. :)
 
 
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0